Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomalainen junakalusto Trainziin  (Luettu 2709197 kertaa)

1 Jäsen ja 25 Vierasta katselee tätä aihetta.

Cyberspark

• Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Suomalainen junakalusto Trainziin
« Vastaus #345 : Helmikuu 08, 2026, 13:36:16 »

Kuviot korjattu, submittaa päälle koska sama kuidi! Ja myös vihreä Eil!
Hauskoja ajomatkoja! :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2026, 19:10:10 kirjoittanut Cyberspark »
Kirjattu

Cyberspark

• Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #346 : Helmikuu 08, 2026, 18:14:40 »

Nyt lisää pörinää eli De vaunut! Vihreänä ja IC värinä saa! Ja kanssa toimiva vihreä eil vihdoinkin. AJA MUIDEN PÄÄLLE
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2026, 19:19:12 kirjoittanut Cyberspark »
Kirjattu

Nokiamies

• Tietotekniikan Asian Tuntija
  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
    • Karsea kotisivuni. Ei kannata klikata eikä varsinkaan lukea artikkeleita.
« Vastaus #347 : eilen kello 12:40:00 »

Ja myös koska sinisten vaunujen rakentaja, JPH ei ole ollut aktiivinen pitkään aikaan, tulee Ehft, ja Eifet tänne nytten myöskin ja Dr15 jonka Tks on tehnyt (Dr12 pohja). Kanssa tulee Dr19 Rk:t (uusi ja vanha). Eifet vaunun kanssa yhdellä puolella on pieniä infotarra ongelmia jota en jaksa tai juurikana osaa korjata, pienen koon vuoksi. ALKUPERÄISILLE TEKIJÖILLE KAIKKI CREDITSIT. jos kukaan heistä haluaa että tämä poistetaan, poistan
Tuo Superhuru käyttää teliin ristiriidassa olevaa KUIDIA <kuid:252397:1009> kuten alkuperäinenkin huru. Se kannattaisi korjata. Tuossa missä oli mainintaa siitä:

Jäi muuten kertomatta, että tuo esiopastin katoaa reiteistä, jos se muuttuu hurun teliksi. Mulla löytyi "puuttuva" KUID keskeltä Ylöjärveä, kun ylöjärven esiopastin oli vaihtunut hurun teliksi ja joutunut järven pohjaan....
Tuo Dr12:n teli on ainakin minulla <kuid:252397:2009>, eli joku on jossain välissä uudelleennumeroinut sen tämän päällekkäisyyden vuoksi. Kannattaa vaihtaa veturi käyttämään sitä kuidia ja pitää alkuperäinen opastimena.

Sit onko Superhuruun tarkoitus joskus tehdä oikea ohjaamo? Siinähän oli saksalaistandardin mukainen ohjaamo ja tilaa oltiin kasvatettu poistamalla keulasta keittimen vesisäiliö: https://vaunut.org/kuva/65370
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:45:56 kirjoittanut Nokiamies »
Kirjattu
Ei yhtään pöllömpi allekirjoitus

Cyberspark

• Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #348 : eilen kello 13:52:38 »

Ja myös koska sinisten vaunujen rakentaja, JPH ei ole ollut aktiivinen pitkään aikaan, tulee Ehft, ja Eifet tänne nytten myöskin ja Dr15 jonka Tks on tehnyt (Dr12 pohja). Kanssa tulee Dr19 Rk:t (uusi ja vanha). Eifet vaunun kanssa yhdellä puolella on pieniä infotarra ongelmia jota en jaksa tai juurikana osaa korjata, pienen koon vuoksi. ALKUPERÄISILLE TEKIJÖILLE KAIKKI CREDITSIT. jos kukaan heistä haluaa että tämä poistetaan, poistan
Tuo Superhuru käyttää teliin ristiriidassa olevaa KUIDIA <kuid:252397:1009> kuten alkuperäinenkin huru. Se kannattaisi korjata. Tuossa missä oli mainintaa siitä:

Jäi muuten kertomatta, että tuo esiopastin katoaa reiteistä, jos se muuttuu hurun teliksi. Mulla löytyi "puuttuva" KUID keskeltä Ylöjärveä, kun ylöjärven esiopastin oli vaihtunut hurun teliksi ja joutunut järven pohjaan....
Tuo Dr12:n teli on ainakin minulla <kuid:252397:2009>, eli joku on jossain välissä uudelleennumeroinut sen tämän päällekkäisyyden vuoksi. Kannattaa vaihtaa veturi käyttämään sitä kuidia ja pitää alkuperäinen opastimena.

Sit onko Superhuruun tarkoitus joskus tehdä oikea ohjaamo? Siinähän oli saksalaistandardin mukainen ohjaamo ja tilaa oltiin kasvatettu poistamalla keulasta keittimen vesisäiliö: https://vaunut.org/kuva/65370

En osaa tehdä ohjaamoa, tai korjata teliä koska itselläni ei ole teliongelmia. Voit itse yrittää korjata, koska se olisi erittäin hyvä
Kirjattu

Nokiamies

• Tietotekniikan Asian Tuntija
  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
    • Karsea kotisivuni. Ei kannata klikata eikä varsinkaan lukea artikkeleita.
« Vastaus #349 : eilen kello 17:51:46 »

En osaa tehdä ohjaamoa, tai korjata teliä koska itselläni ei ole teliongelmia. Voit itse yrittää korjata, koska se olisi erittäin hyvä
Tuossa liitteenä olisi se <kuid:252397:2009> teli joka pitäisi olla kuid indexin mukaan. https://freeshell.de/miki/trainz/kuid.html. Muutat vain DR15 veturin config.txt "bogey" kuidin <kuid:252397:1009> sijaan <kuid:252397:2009> ja sit submit edits ja tuot toimivan version ulos.
Kirjattu
Ei yhtään pöllömpi allekirjoitus