Ja myös koska sinisten vaunujen rakentaja, JPH ei ole ollut aktiivinen pitkään aikaan, tulee Ehft, ja Eifet tänne nytten myöskin ja Dr15 jonka Tks on tehnyt (Dr12 pohja). Kanssa tulee Dr19 Rk:t (uusi ja vanha). Eifet vaunun kanssa yhdellä puolella on pieniä infotarra ongelmia jota en jaksa tai juurikana osaa korjata, pienen koon vuoksi. ALKUPERÄISILLE TEKIJÖILLE KAIKKI CREDITSIT. jos kukaan heistä haluaa että tämä poistetaan, poistan
Jäi muuten kertomatta, että tuo esiopastin katoaa reiteistä, jos se muuttuu hurun teliksi. Mulla löytyi "puuttuva" KUID keskeltä Ylöjärveä, kun ylöjärven esiopastin oli vaihtunut hurun teliksi ja joutunut järven pohjaan....
Tuo Dr12:n teli on ainakin minulla <kuid:252397:2009>, eli joku on jossain välissä uudelleennumeroinut sen tämän päällekkäisyyden vuoksi. Kannattaa vaihtaa veturi käyttämään sitä kuidia ja pitää alkuperäinen opastimena.
Lainaus käyttäjältä: Cyberspark - Helmikuu 07, 2026, 21:19:09Ja myös koska sinisten vaunujen rakentaja, JPH ei ole ollut aktiivinen pitkään aikaan, tulee Ehft, ja Eifet tänne nytten myöskin ja Dr15 jonka Tks on tehnyt (Dr12 pohja). Kanssa tulee Dr19 Rk:t (uusi ja vanha). Eifet vaunun kanssa yhdellä puolella on pieniä infotarra ongelmia jota en jaksa tai juurikana osaa korjata, pienen koon vuoksi. ALKUPERÄISILLE TEKIJÖILLE KAIKKI CREDITSIT. jos kukaan heistä haluaa että tämä poistetaan, poistanTuo Superhuru käyttää teliin ristiriidassa olevaa KUIDIA <kuid:252397:1009> kuten alkuperäinenkin huru. Se kannattaisi korjata. Tuossa missä oli mainintaa siitä:Lainaus käyttäjältä: Reijo_Häkkinen - Syyskuu 12, 2025, 19:25:49Jäi muuten kertomatta, että tuo esiopastin katoaa reiteistä, jos se muuttuu hurun teliksi. Mulla löytyi "puuttuva" KUID keskeltä Ylöjärveä, kun ylöjärven esiopastin oli vaihtunut hurun teliksi ja joutunut järven pohjaan....Lainaus käyttäjältä: miki97 - Syyskuu 13, 2025, 13:27:08Tuo Dr12:n teli on ainakin minulla <kuid:252397:2009>, eli joku on jossain välissä uudelleennumeroinut sen tämän päällekkäisyyden vuoksi. Kannattaa vaihtaa veturi käyttämään sitä kuidia ja pitää alkuperäinen opastimena.Sit onko Superhuruun tarkoitus joskus tehdä oikea ohjaamo? Siinähän oli saksalaistandardin mukainen ohjaamo ja tilaa oltiin kasvatettu poistamalla keulasta keittimen vesisäiliö: https://vaunut.org/kuva/65370
Lainaus käyttäjältä: Nokiamies - eilen kello 12:40:00Lainaus käyttäjältä: Cyberspark - Helmikuu 07, 2026, 21:19:09Ja myös koska sinisten vaunujen rakentaja, JPH ei ole ollut aktiivinen pitkään aikaan, tulee Ehft, ja Eifet tänne nytten myöskin ja Dr15 jonka Tks on tehnyt (Dr12 pohja). Kanssa tulee Dr19 Rk:t (uusi ja vanha). Eifet vaunun kanssa yhdellä puolella on pieniä infotarra ongelmia jota en jaksa tai juurikana osaa korjata, pienen koon vuoksi. ALKUPERÄISILLE TEKIJÖILLE KAIKKI CREDITSIT. jos kukaan heistä haluaa että tämä poistetaan, poistanTuo Superhuru käyttää teliin ristiriidassa olevaa KUIDIA <kuid:252397:1009> kuten alkuperäinenkin huru. Se kannattaisi korjata. Tuossa missä oli mainintaa siitä:Lainaus käyttäjältä: Reijo_Häkkinen - Syyskuu 12, 2025, 19:25:49Jäi muuten kertomatta, että tuo esiopastin katoaa reiteistä, jos se muuttuu hurun teliksi. Mulla löytyi "puuttuva" KUID keskeltä Ylöjärveä, kun ylöjärven esiopastin oli vaihtunut hurun teliksi ja joutunut järven pohjaan....Lainaus käyttäjältä: miki97 - Syyskuu 13, 2025, 13:27:08Tuo Dr12:n teli on ainakin minulla <kuid:252397:2009>, eli joku on jossain välissä uudelleennumeroinut sen tämän päällekkäisyyden vuoksi. Kannattaa vaihtaa veturi käyttämään sitä kuidia ja pitää alkuperäinen opastimena.Sit onko Superhuruun tarkoitus joskus tehdä oikea ohjaamo? Siinähän oli saksalaistandardin mukainen ohjaamo ja tilaa oltiin kasvatettu poistamalla keulasta keittimen vesisäiliö: https://vaunut.org/kuva/65370En osaa tehdä ohjaamoa, tai korjata teliä koska itselläni ei ole teliongelmia. Voit itse yrittää korjata, koska se olisi erittäin hyvä