Simulaattorit > Sisällöntuotto

Rautatiejuntin Rataprojekti (TS2010 Rata Päivitetty 12.01.2020)

<< < (2/20) > >>

juhis:
Olen aika yllättynyt tuon radan laadusta, mutta voisin kyllä pistää jakoon mun tasoristeyspaketin ja vieläpä näkymättömät laatikot joiden kautta kellojen ääni voi olla täysin muokattavissa ja vieläpä siten ettei yhden kellon ääni ala tylsistyttää helposti.

Rautatiejuntti:

--- Lainaus käyttäjältä: juhis - Marraskuu 01, 2013, 22:40:28 ---Olen aika yllättynyt tuon radan laadusta, mutta voisin kyllä pistää jakoon mun tasoristeyspaketin ja vieläpä näkymättömät laatikot joiden kautta kellojen ääni voi olla täysin muokattavissa ja vieläpä siten ettei yhden kellon ääni ala tylsistyttää helposti.

--- Lainaus päättyy ---
Osassa tasoristeyksiä on niitä näkymättömiä laatikoita. Osassa jopa useampi  ;)
Tällaistako tarkoitit. http://www.youtube.com/watch?v=78mydji-KdI

ATSF:
Minua oikeasti kiinnostaa miten ne äänilaatikot saa toimimaan? Olen yrittänyt vaikka millä tavalla mutta ei siltikään toimi. Tossa Iisalmi - Ylivieska radalla olisi ensimmäisen vartioitu tasoristeys kasattavana, mutta koko radan eteneminen on jämähtänyt siihen, enkä viitsi väliinkään sitä jättää, koska se kuitenkin unohtuu. ;D

Rautatiejuntti:

--- Lainaus käyttäjältä: Santa_Fe - Marraskuu 02, 2013, 10:20:44 ---Minua oikeasti kiinnostaa miten ne äänilaatikot saa toimimaan? Olen yrittänyt vaikka millä tavalla mutta ei siltikään toimi. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Periaatteessahan ne toimii, sillä että liittää atls slaven näkymättömällä kiskolla siihen boksiin.
Mutta itselläni äänet ei aina toimi. Veikkaan että jotenkin trainzin äänipriorisointi unohtaa ne, jos samalla on paljon muita ääniä toistettavana.  :-\ Esim samassa tasoristeyksessä äänet toimivat joskus, mutta joskus eivät.

TKoskinen:
Komeaa rataa. Noi kaivosjunat on asjallisia :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta