Simulaattorit > Sisällöntuotto

Toivomuslista joulupukille

<< < (2/65) > >>

Datsunguy69:
Dr13 tai Dm7:lle olis kova tarve.  ;) Olenko käsittäny väärin vai onko jollakulla nämä jo työn alla?  :P

Datsunguy69:
Suomalaisia työkoneita/pienvetureita ei ilmeisestikään ole mallinnettu enempää kuin Tka3. Onnistuisko keneltäkään:

Trr raidetraktori eli kisko-kalle vaihtotöihin
Tve1 eli OTSO1 joka on melko simppelin näköinen
Tka7 ratakuorma-auto

ATSF:

--- Lainaus käyttäjältä: DinoSaurus - Helmikuu 04, 2014, 09:29:16 ---Toinen vaihtoehto on, että odotamme uusien innokkaiden mallintajien syntymistä ja vyöryä, sillä aikaisemmat ovat löytäneet tai ostaneet uuden elämän ja todenneet sen mallintamista huomattavasti mielenkiintoisemmaksi ja antoisammaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kun rupeaa tarkemmin muistelemaan niin on mallintajien määrä tainnut laskea melkoisesti Sivuraiteen (ja Sr1-foorumin?) ajoilta..? Uusia mallintajia kyllä olisi hyvä saada. Itellä on vähän lähteny kiinnostus osittain rautateiltä kumipyörille. Viime aikoina on tullut haaskattua aikaa enemmän ETS2:een kuin Trainziin, mutta ei se Trainz kuitenkaan aivan unohtunut ole.

Dv16_2015:
Itse olen ehkä joskus saattanut puhua jotain tekstuurikuvien ottamisesta, mutta en jaksa enää muistaa... ;D Haapamäeltä löytyisi ainakin Tve1, Trr (useampikin), Dr13 ja vähän kaikkea muutakin, joista jollain vaivalla voisi saada hyvää kuvamateriaalia. Tallissa veturin kuvaaminen on tosin vähän hankalaa, eli kokonaiskuvan voi joutua joko etsimään muualta tai improvisoimaan. Tai sitten voidaan odotella, että joku sattuu paikalle kameran kanssa sellaisena hetkenä, kun kalustoa ulkoilutetaan.

Itse käyn kohtuullisen usein Haapamäellä, joten voisin varmaan lähes lupautua ottamaan kuvia. :) Minkälaiselle kuvamateriaalille olisi ensimmäisenä tarve?

Datsunguy69:
http://trainz.rubikovo.name/index.php?cat=12 kiskokalleja :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta