Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ongelmia (Trainz)  (Luettu 154194 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Lipokas

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #210 : Elokuu 08, 2021, 21:57:25 »

Pystyykö Sm2:sen linjatunnusta vaihtamaan? Joku tälläinen tiedosto löytyy assetin kansiosta, tosin kommennot ei toimi. ???
Kirjattu

miki97

  • Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 182
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #211 : Elokuu 09, 2021, 04:03:15 »

Pystyykö Sm2:sen linjatunnusta vaihtamaan? Joku tälläinen tiedosto löytyy assetin kansiosta, tosin kommennot ei toimi. ???
Ei pysty kun linjatunnukset sisältävää kuidia ei ikinä ole ollut edes jaossa. Toinen ongelma on tietysti se, että toistaiseksi en ole saanut selville, miten tuohon käyttöliittymään on edes tarkoitus päästä itse pelissä.

oge

  • Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 132
  • YT kanava: Ogen junat ja bussit
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #212 : Elokuu 16, 2021, 15:41:43 »

totanoin, CEmt:issä tälläiset ongelmat: Warning: The texture 'body/digit_1b.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/digit_2b.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/digit_3b.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/digit_4b.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/digit_5b.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/digit_6b.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/infotarra1.tga' is a uniform color.
Warning: The texture 'body/infotarra2.tga' is a uniform color.

Haluaisin selkeän ohjeen miten noita saa korjattua, yritin ja tajusin miten se hoidetaan mutta ongelmia tuli lisää:(.
Kirjattu

oge

  • Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 132
  • YT kanava: Ogen junat ja bussit
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #213 : Elokuu 16, 2021, 15:54:15 »

päivitys: Infotarrat sain korjattua.
Kirjattu

metukka

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #214 : Marraskuu 02, 2021, 17:10:21 »

hei, olen uusi tämän pelin pelaaja joten voiko joku todella ystävällinen ohjeistaa miten korjaan nämä, ja nämä ei lähtenyt kuntoon lataamalla kuten huomaatte kuvistani
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #215 : Marraskuu 02, 2021, 17:31:50 »

hei, olen uusi tämän pelin pelaaja joten voiko joku todella ystävällinen ohjeistaa miten korjaan nämä, ja nämä ei lähtenyt kuntoon lataamalla kuten huomaatte kuvistani

Jos lähdetään liikkeelle ylimmästä kuvasta, niin siinä on kolme kuidia, jotka ovat ladattavissa DLS:st eli Down Load Stationilta, jos olet rekisteröinyt simulaattorisi. Unknown kuideja joutuu pyytämään.
Kirjattu

metukka

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #216 : Marraskuu 02, 2021, 20:15:48 »

hei, olen uusi tämän pelin pelaaja joten voiko joku todella ystävällinen ohjeistaa miten korjaan nämä, ja nämä ei lähtenyt kuntoon lataamalla kuten huomaatte kuvistani

Jos lähdetään liikkeelle ylimmästä kuvasta, niin siinä on kolme kuidia, jotka ovat ladattavissa DLS:st eli Down Load Stationilta, jos olet rekisteröinyt simulaattorisi. Unknown kuideja joutuu pyytämään.

tarvisin todella apua näiden kuidien ja unknown assettejen kanssa
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #217 : Marraskuu 03, 2021, 07:59:56 »

hei, olen uusi tämän pelin pelaaja joten voiko joku todella ystävällinen ohjeistaa miten korjaan nämä, ja nämä ei lähtenyt kuntoon lataamalla kuten huomaatte kuvistani

Jos lähdetään liikkeelle ylimmästä kuvasta, niin siinä on kolme kuidia, jotka ovat ladattavissa DLS:st eli Down Load Stationilta, jos olet rekisteröinyt simulaattorisi. Unknown kuideja joutuu pyytämään.

tarvisin todella apua näiden kuidien ja unknown assettejen kanssa

Laita sähköpostiosoitteesi yksityisviestinä, niin voin laittaa unknown kuidit.
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #218 : Marraskuu 03, 2021, 15:30:34 »

hei, olen uusi tämän pelin pelaaja joten voiko joku todella ystävällinen ohjeistaa miten korjaan nämä, ja nämä ei lähtenyt kuntoon lataamalla kuten huomaatte kuvistani

Oletko saanut Download Stationilta ladattua tarvittavat assetit?
Kirjattu

metukka

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #219 : Marraskuu 03, 2021, 16:01:36 »

hei, olen uusi tämän pelin pelaaja joten voiko joku todella ystävällinen ohjeistaa miten korjaan nämä, ja nämä ei lähtenyt kuntoon lataamalla kuten huomaatte kuvistani

Oletko saanut Download Stationilta ladattua tarvittavat assetit?

Joo olen joitain, jatkan hommia kun pääsen töistä
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #220 : Marraskuu 17, 2021, 16:38:56 »

Minkähän niminen kuidi tässä on kyseessä? <kuid:574963:1104> Ei löytynyt kuidi-indeksi luettelosta.
Kirjattu

Dv16_2015

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 362
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #221 : Marraskuu 17, 2021, 17:50:57 »

Minkähän niminen kuidi tässä on kyseessä? <kuid:574963:1104> Ei löytynyt kuidi-indeksi luettelosta.
Nyt näyttää ainakin löytyvän. Lahti Scala L94UB Åbergin Liikenne siis kyseessä, eli jos se puuttuu radasta niin joltain pysäkiltä saattaa puuttua bussi. Ilmeisesti nimim. Hitachi on tuon tehnyt, joten siltä suunnalta varmaan voisi kysyä sitä yleiseen jakoon.
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #222 : Marraskuu 17, 2021, 18:50:39 »

Minkähän niminen kuidi tässä on kyseessä? <kuid:574963:1104> Ei löytynyt kuidi-indeksi luettelosta.
Nyt näyttää ainakin löytyvän. Lahti Scala L94UB Åbergin Liikenne siis kyseessä, eli jos se puuttuu radasta niin joltain pysäkiltä saattaa puuttua bussi. Ilmeisesti nimim. Hitachi on tuon tehnyt, joten siltä suunnalta varmaan voisi kysyä sitä yleiseen jakoon.

Kiitos tiedosta ja taisi olla minulla lukihäiriö. Nimen perusteella kuidi löytyi omasta romulaatikosta.
Kirjattu

Oululainen

  • Myöhästyjä.
  • Jäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 271
  • Oululainen perus rautatiejuntti.
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #223 : Joulukuu 24, 2021, 20:56:07 »

Kyllä kovasti harmittaa kun autovaunut ja CEmt ei toimi.. Edm en ole vielä testannut..
Kirjattu
just näin.

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Ongelmia (Trainz)
« Vastaus #224 : Joulukuu 24, 2021, 23:10:35 »

Kyllä kovasti harmittaa kun autovaunut ja CEmt ei toimi.. Edm en ole vielä testannut..

Siitä harmituksesta pääsee, kun katsoo vaunujen puuttuvat (unknown) kuidit yksityisviestin linkistä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2021, 09:16:26 kirjoittanut Dino »
Kirjattu