Simulaattorit > Trainz

Ongelmia (Trainz)

<< < (3/59) > >>

Rautatiejuntti:
Tein Dr16:n uudelleenmaalauksena itse siitä saksalaisesta vastineesta. En muista mikä sen nimi nyt oli, kun maalauksen tein jo vuonna 2010  :D
Tuo versio on aikas lailla huono kun en edes saanut vr logoa sopimaan siihen.
Enkä oikein viittis laittaa sitä jakoon.  :-\
Enkä kyllä itsekkään ole tuota käyttänyt pitkään aikaan.
löysin kuitennin kuvan siitä ns Vanhan Virkkalanlammen radan ajalta.  ::)

Dv16_2015:
Tällainen Dr16-maalaus on myös olemassa, mun ja Deeverin yhteistyötä reilun parin vuoden takaa. Jos sitä välttämättä kaivataan, voinen kyllä laittaa jakoon. :)

DeeVee00:

--- Lainaus käyttäjältä: Rautatiejuntti - Marraskuu 07, 2013, 12:00:34 ---Tein Dr16:n uudelleenmaalauksena itse siitä saksalaisesta vastineesta. En muista mikä sen nimi nyt oli, kun maalauksen tein jo vuonna 2010  :D
Tuo versio on aikas lailla huono kun en edes saanut vr logoa sopimaan siihen.
Enkä oikein viittis laittaa sitä jakoon.  :-\
Enkä kyllä itsekkään ole tuota käyttänyt pitkään aikaan.
löysin kuitennin kuvan siitä ns Vanhan Virkkalanlammen radan ajalta.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kenen nuo kuvassa olevat siniset vaunut ovat? Jos ovat sinun tekemiäsi, voisitko laittaa ne tänne?

ATSF:
Taitavat olla tks:n tekeleitä alunperin, mutta ilmeisesti noiden sisustaa on maalailtu jälkikäteen. Itse kyllä olen sitä mieltä että JPH:n värkkäämät teräsvaunut ovat noita parempia.

DeeVee00:

--- Lainaus käyttäjältä: Santa_Fe - Marraskuu 07, 2013, 15:40:22 ---Taitavat olla tks:n tekeleitä alunperin, mutta ilmeisesti noiden sisustaa on maalailtu jälkikäteen. Itse kyllä olen sitä mieltä että JPH:n värkkäämät teräsvaunut ovat noita parempia.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta JPH:n vaunuissa ei ole sisänäkymää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta