Simulaattorit > Sisällöntuotto

Suomalaista sisällöntuottomateriaalia Railworksiin

<< < (5/6) > >>

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Joulukuu 23, 2021, 13:31:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Dino - Joulukuu 23, 2021, 13:19:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Joulukuu 21, 2021, 15:24:51 ---Joko Kemi-Kolari rata on valmis?! Haluaisin sen, koska kyseinen rata on minulle todella tärkeä.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Et ole itse ajatellut tehdä tuota rataa tai osaa siitä?

--- Lainaus päättyy ---

No en, sillä en osaa..

--- Lainaus päättyy ---

Sehän ei ole mikään este, mutta hidaste se tosin on. Tasamaalle radan teko on vielä suhteellisen "helppoa", kun perusasiat opettelee, mutta käytettäessä korkeusdataa, mikä sinänsä on Train Simulatorissa kohtalaisen helppoa käyttää, tulee haasteita enemmän radan teossa. Sisään rakennettu karttatietojen hyväksikäyttö auttaa asiaa. Olen kuullut, että sen käyttö tiettyyn rajaan asti on ilmaista, mutta laskutustiedot pitää ilmeisesti kuitenkin antaa. Toinen tapa on sitten tehdä rataa koordinaattipisteiden avulla.

Oululainen:
Haluaisin Simn ja Sr2 Train Simulatoriin, Mutta en osaa purkaa tiedostoa, joka kuulemma pitää tehdä..

Oululainen:
Joko muuten Ex on valmis? Sekin kiinnostaa.

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Joulukuu 25, 2021, 12:40:31 ---Haluaisin Simn ja Sr2 Train Simulatoriin, Mutta en osaa purkaa tiedostoa, joka kuulemma pitää tehdä..

--- Lainaus päättyy ---

Train Simulatorin juurihakemistossa on ohjelma Utilities, jonka avulla asennetaan kohteita Train Simulatoriin ja myös sieltä voi pakata tiedostoja muualla käytettäväksi. Utilities-ohjelman ikkunan avauduttua > Package Manager > Install. Jos et saa ohjelmasta selvää, niin kerro.

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Joulukuu 25, 2021, 12:44:34 ---Joko muuten Ex on valmis? Sekin kiinnostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jos tarkoitat sitä Ex:ää, joka on tuolla aikaisemmin mainittu keskeneräisenä, niin se on edelleen sitä. Näitä Train Simulatorista kiinnostuneita tulee ja menee ja itse olen elänyt sen mukaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta