Simulaattorit > Trainz

Neuvoja uudelle tulokkaalle

<< < (2/2)

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: MegaExo - Elokuu 21, 2023, 14:40:29 ---https://www.linjavaihde.net/index.php?topic=5.msg5#msg5 Tuolla näkyy olevan lataus Dr12 ja kivoihin vaunuhin, toimiiko nuo siinä TRS19 versiossa? Ja jos homman vaikka tuon Tka3, voinko "luoda" sen mille tahansa reitille ja lisätä haluamiani (vaikka Eil) vaunuja?

--- Lainaus päättyy ---

Dr12 toimii TS19:ssä. Tka3:a kokeilin TS19:ssä ja toimii. Tässä oli kyseessä versio, johon olen vienyt hornsound-assetin omalle kuidille. Tks:n joissakin asseteissa on samalla kuidilla eri objekteja. Lisäksi olen näköjään muokannut engineä. Liikkuvaa kalustoa voi sijoitella mihin tahansa reiteille, kunhan on ensin vienyt (raahannut) cdp-assetit simulaattorin Content Manageriin.

MegaExo:
Moikka ja kiitos paljon neuvoista. Ostin äsken sen Train 19, ja koitin Tka3 Hankopaanalla. Ainoat kiskot oli rautatiemuseon pöydän ympärillä. Koitin laittaa koneeni asentamaan kuideja, mutta suurin osa näytti että "kuidia ei löytynyt" ja listassa moni kuidi oli tuntemattomana. Koitin paria eri rataa, kuten Helsinki-Riihimäki-Lahti-Kouvola/Loviisa-Heinola sekä lyhyempänä Parikkala-Savonlinna. Kaikista puuttui monta sataa kuidia, osasta puuttui toista tuhatta kuidia. Niiden lataamiseen olisi mennyt ikä ja terveys ja käytännössä mitään kuidia ei löytynyt. Koska Steamissa pelin saa palauttaa vain alle 2 pelitunnilla, en oikein uskaltanut jättää sitä lataamaan. Mites minä teen, palautanko pelin vai annanko sen vain ladata kuideja, vaikkei niitä löydy?

LH:

--- Lainaus käyttäjältä: MegaExo - Syyskuu 13, 2023, 17:26:50 ---Moikka ja kiitos paljon neuvoista. Ostin äsken sen Train 19, ja koitin Tka3 Hankopaanalla. Ainoat kiskot oli rautatiemuseon pöydän ympärillä. Koitin laittaa koneeni asentamaan kuideja, mutta suurin osa näytti että "kuidia ei löytynyt" ja listassa moni kuidi oli tuntemattomana. Koitin paria eri rataa, kuten Helsinki-Riihimäki-Lahti-Kouvola/Loviisa-Heinola sekä lyhyempänä Parikkala-Savonlinna. Kaikista puuttui monta sataa kuidia, osasta puuttui toista tuhatta kuidia. Niiden lataamiseen olisi mennyt ikä ja terveys ja käytännössä mitään kuidia ei löytynyt. Koska Steamissa pelin saa palauttaa vain alle 2 pelitunnilla, en oikein uskaltanut jättää sitä lataamaan. Mites minä teen, palautanko pelin vai annanko sen vain ladata kuideja, vaikkei niitä löydy?

--- Lainaus päättyy ---

Loviisa-Heinola ei ole tällä hetkellä julkisesti jaossa. Sekä Loviisa - Heinola rataa ei ole enää edes jaossa, rata päättyy vain Lahteen ja menee Mukkulaan.

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: MegaExo - Syyskuu 13, 2023, 17:26:50 ---Moikka ja kiitos paljon neuvoista. Ostin äsken sen Train 19, ja koitin Tka3 Hankopaanalla. Ainoat kiskot oli rautatiemuseon pöydän ympärillä. Koitin laittaa koneeni asentamaan kuideja, mutta suurin osa näytti että "kuidia ei löytynyt" ja listassa moni kuidi oli tuntemattomana. Koitin paria eri rataa, kuten Helsinki-Riihimäki-Lahti-Kouvola/Loviisa-Heinola sekä lyhyempänä Parikkala-Savonlinna. Kaikista puuttui monta sataa kuidia, osasta puuttui toista tuhatta kuidia. Niiden lataamiseen olisi mennyt ikä ja terveys ja käytännössä mitään kuidia ei löytynyt. Koska Steamissa pelin saa palauttaa vain alle 2 pelitunnilla, en oikein uskaltanut jättää sitä lataamaan. Mites minä teen, palautanko pelin vai annanko sen vain ladata kuideja, vaikkei niitä löydy?

--- Lainaus päättyy ---

Laita listaus puuttuvista kuideista aikaisempien esimerkkien mukaan joko tänne tai yksityisviestilleni ja sähköpostiosoitteesi, niin katsotaan sitten.

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: MegaExo - Syyskuu 13, 2023, 17:26:50 ---Moikka ja kiitos paljon neuvoista. Ostin äsken sen Train 19, ja koitin Tka3 Hankopaanalla. Ainoat kiskot oli rautatiemuseon pöydän ympärillä. Koitin laittaa koneeni asentamaan kuideja, mutta suurin osa näytti että "kuidia ei löytynyt" ja listassa moni kuidi oli tuntemattomana. Koitin paria eri rataa, kuten Helsinki-Riihimäki-Lahti-Kouvola/Loviisa-Heinola sekä lyhyempänä Parikkala-Savonlinna. Kaikista puuttui monta sataa kuidia, osasta puuttui toista tuhatta kuidia. Niiden lataamiseen olisi mennyt ikä ja terveys ja käytännössä mitään kuidia ei löytynyt. Koska Steamissa pelin saa palauttaa vain alle 2 pelitunnilla, en oikein uskaltanut jättää sitä lataamaan. Mites minä teen, palautanko pelin vai annanko sen vain ladata kuideja, vaikkei niitä löydy?

--- Lainaus päättyy ---

Jos puuttuvia kuideja on paljon, niin kannattaa ensin pyytää Track ja Track object kuidit. Ne löytyvät jaoteltuina Content Managerin Type sarakkeesta. Jos saraketta ei ole, niin sen voi luoda.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta