Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vr2  (Luettu 6357 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Julius

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
  • Hä?
Vr2
« : Heinäkuu 30, 2022, 00:25:59 »

Olisiko joku halukas värjätä ja muuntaa trainziin Vr1 veturin? 3d modeli on hyvin detailattu ja tehty blenderissä. Homman saisi tehdä semmoinen joka EI JAA KYSEISTÄ MODELIA MIHINKÄÄN!!! Palkkioksi hän saa veturin omaan käyttöön. Myöhemmin voin katsoa laitanko veturin julkiseen jakoon. Tiivistettynä: Värjäys, Vieminen trainziin ja saa omaan käyttöön. Kyseinen henkilö saisi kysymällä luvat minulta saako jakaa tietylle ihmiselle. :)

(Veturi on värjätty robloxissa mutta ei blenderissä siksi tarvitsisi textuurata)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2022, 01:29:02 kirjoittanut Julius »
Kirjattu

ATSF

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 497
Vs: Vr1
« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2022, 01:06:59 »

Olisiko tosta mallista kuvia? Silloin voisi kiinnostuneita olla enemmän.
Kirjattu

Julius

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
  • Hä?
Vs: Vr1
« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2022, 01:30:03 »

Olisiko tosta mallista kuvia? Silloin voisi kiinnostuneita olla enemmän.

Joo korjasin nyt tekstiä. Kiitos kun kerroit asiasta. Ja sekoitin Vr1 ja Vr2, tämä siis on vr2.
Kirjattu

Dv16_2015

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 362
Vs: Vr2
« Vastaus #3 : Heinäkuu 30, 2022, 19:10:59 »

Itse kysyttyyn asiaan en pahemmin osaa tarjota apua, mutta onpahan todella komea malli! :o
Kirjattu

ATSF

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 497
Vs: Vr2
« Vastaus #4 : Heinäkuu 31, 2022, 01:05:29 »

Oliko tässä ohjaamokin mallinnettu? Todella komea malli kyllä.
Kirjattu

Julius

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
  • Hä?
Vs: Vr2
« Vastaus #5 : Heinäkuu 31, 2022, 14:15:31 »

Oliko tässä ohjaamokin mallinnettu? Todella komea malli kyllä.

Ohjaamosta puuttuu jonkin verran. Sekin tulossa.
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Vr2
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2022, 10:36:16 »

SaMa/Pullahuru aloitti Vr2:en yhteisöprojektin joskus kymmenen vuotta sitten vai oliko siitä pidempikin aika. Hän teki veturin gmaxille, mutta projekti ei ottanut yhteisössä tuulta alleen. Olisiko aika nyt kypsempi tällaiseen - mene ja tiedä? Nykyisessä projektissa ei ole kyse pelkästään teksturoinnista vaan myös telin animoinnista - siis pyörien ja kankikoneiston. Animoinnin hallitsevalle se varmaankin sujuu, mutta uuden opettelemisessa menee aikansa. Yhteisöprojektin ajatuksena oli, että saataisiin valmis malli akaisemmin kuin yksin pakertaen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2022, 15:29:50 kirjoittanut Dino »
Kirjattu

trainspotting_finland

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
Vs: Vr2
« Vastaus #7 : Elokuu 01, 2022, 13:57:07 »

Onks sulla Julius tähän touhuun lupa itse veturin tekijältä?
Kirjattu

Julius

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
  • Hä?
Vs: Vr2
« Vastaus #8 : Elokuu 02, 2022, 18:23:24 »

Onks sulla Julius tähän touhuun lupa itse veturin tekijältä?

Veturin tekijältä on lupa antaa tämä sellaiselle joka osaa tehdä tämän trainziin.
Kirjattu

Julius

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
  • Hä?
Vs: Vr2
« Vastaus #9 : Elokuu 02, 2022, 18:25:41 »

SaMa/Pullahuru aloitti Vr2:en yhteisöprojektin joskus kymmenen vuotta sitten vai oliko siitä pidempikin aika. Hän teki veturin gmaxille, mutta projekti ei ottanut yhteisössä tuulta alleen. Olisiko aika nyt kypsempi tällaiseen - mene ja tiedä? Nykyisessä projektissa ei ole kyse pelkästään teksturoinnista vaan myös telin animoinnista - siis pyörien ja kankikoneiston. Animoinnin hallitsevalle se varmaankin sujuu, mutta uuden opettelemisessa menee aikansa. Yhteisöprojektin ajatuksena oli, että saataisiin valmis malli akaisemmin kuin yksin pakertaen.

Siis mitä tarkoitat tuolla? Mainitsitko vain että on ollut jo kerran projektina tämä sama veturi? Veturi ei siis ole minun itse tekemä ja kaveri on tehnyt tämän alusta loppuun itse.
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 540
Vs: Vr2
« Vastaus #10 : Elokuu 02, 2022, 19:45:03 »

SaMa/Pullahuru aloitti Vr2:en yhteisöprojektin joskus kymmenen vuotta sitten vai oliko siitä pidempikin aika. Hän teki veturin gmaxille, mutta projekti ei ottanut yhteisössä tuulta alleen. Olisiko aika nyt kypsempi tällaiseen - mene ja tiedä? Nykyisessä projektissa ei ole kyse pelkästään teksturoinnista vaan myös telin animoinnista - siis pyörien ja kankikoneiston. Animoinnin hallitsevalle se varmaankin sujuu, mutta uuden opettelemisessa menee aikansa. Yhteisöprojektin ajatuksena oli, että saataisiin valmis malli akaisemmin kuin yksin pakertaen.

Siis mitä tarkoitat tuolla? Mainitsitko vain että on ollut jo kerran projektina tämä sama veturi? Veturi ei siis ole minun itse tekemä ja kaveri on tehnyt tämän alusta loppuun itse.

Ei tässä ole mitään erikoisempaa filosofiaa. Vr2:en gmax-mallinnus on aikaisemmin tarjottu yhteisöprojektina. Ei silloin juuri kiinnostanut ketään mallintamaan edelleen. Katsotaan nyt sitten, että miten tämä homma hoituu. Olisiko maailma nyt jotenkin kypsempi talkoisiin tai edes joku yksilö. Tietääkseni ei ole tehty vielä yhtään toimivaa suomalaista höyryveturia Trainziin, joten mielenkiintoista nähdä, että milloin sellainen ilmaantuu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2022, 20:08:50 kirjoittanut Dino »
Kirjattu