Simulaattorit > Sisällöntuotto

Suomalaiset radat Trainzille

<< < (3/20) > >>

rautmik:

--- Lainaus käyttäjältä: Helkama - Helmikuu 23, 2015, 19:35:22 ---Mitäs tälle helsingin metrolle kuuluu? Tietääkö kukaan?

--- Lainaus päättyy ---
Tämä ismokpn valmisteilla oleva M100 on tällä hetkellä varsin kesken. Maalit on pinnassa. Itellä on testiversio kyseisestä laitteesta. M100:saa on jonkun muun veturin telit, ja ohjaamokin on erään saksalaisen junan. Varsin keskeneräisessä vaiheessa siis. Mutta eiköhän se siitä ala edistyä pikkuhiljaa. Liitteenä näytöltä puhelimella otettu huonohko kuva.

Helkama:

--- Lainaus käyttäjältä: rautmik - Helmikuu 23, 2015, 20:48:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Helkama - Helmikuu 23, 2015, 19:35:22 ---Mitäs tälle helsingin metrolle kuuluu? Tietääkö kukaan?

--- Lainaus päättyy ---
Tämä ismokpn valmisteilla oleva M100 on tällä hetkellä varsin kesken. Maalit on pinnassa. Itellä on testiversio kyseisestä laitteesta. M100:saa on jonkun muun veturin telit, ja ohjaamokin on erään saksalaisen junan. Varsin keskeneräisessä vaiheessa siis. Mutta eiköhän se siitä ala edistyä pikkuhiljaa. Liitteenä näytöltä puhelimella otettu huonohko kuva.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvän näköinen!
Muuten jos M200 haluaa tehä niin kannattaa ottaa jotain osia BR481 koska ne ovat aika samanlaiset.

KN500:
Voisin itse tehdä uuden radan Trainziin yhdestä pienoismalliradasta. Paikkojen nimet ovat kuitenkin itsekeksittyjä. Kiinnostaisiko teitä?

Helkama:

--- Lainaus käyttäjältä: KN500 - Toukokuu 01, 2015, 08:04:29 ---Voisin itse tehdä uuden radan Trainziin yhdestä pienoismalliradasta. Paikkojen nimet ovat kuitenkin itsekeksittyjä. Kiinnostaisiko teitä?

--- Lainaus päättyy ---
Joo kaikki radat on hyviä!

KN500:
Olen aloittanut radan teon mutta sen maisemointi on vaikeaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta