Simulaattorit > Trainz

Trainz Railroad Simulator 2019

<< < (5/6) > >>

Oululainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Dino - Tammikuu 04, 2022, 19:20:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Tammikuu 04, 2022, 18:43:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Joulukuu 31, 2021, 11:01:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: oge - Joulukuu 31, 2021, 11:00:50 ---Nyt se on sitten tämäkin peli ostettu! oli aika mukavasti alennuksessa  :D

--- Lainaus päättyy ---


Ite ostin eilen illalla  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No, ostin ja en pelaa. Syynä on että lagaa aivan pirusti eikä kone vissiin jaksa pyörittää sitä...

--- Lainaus päättyy ---

Ennen simulaattorin hankintaa kannattaisi tarkistaa koneen vähimmäsvaatimukset, mutta mieluimmin suositukset, niin ei tule niin suuria pettymyksiä.

--- Lainaus päättyy ---

No eipä se niin suuri pettymys ollut. Minulle kelpaa ihan Trainz12

Oululainen:
Tyhmä kysymys mutta onko kenelläkään keinoa miten Trs19 saisi vähemmän lagaavaksi niin voisi ajaa Kristianin pohjoisen ratoja. Niitä ratoja olen aina halunnut ajaa :)

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Tammikuu 05, 2022, 18:00:26 ---Tyhmä kysymys mutta onko kenelläkään keinoa miten Trs19 saisi vähemmän lagaavaksi niin voisi ajaa Kristianin pohjoisen ratoja. Niitä ratoja olen aina halunnut ajaa :)

--- Lainaus päättyy ---

Eipä tuo nyt tyhmä kysymys ole, mutta tyhmiä vastauksia on. Kännistysikkunassa on Trainz settings > Performance välilehti, jolla on säätöjä. Siellä on myös nappula Performance help, jos joku asia mietityttää. Lisäksi rataeditorissa on valikossa Trainz Settings, jossa olettaisin videoasetuksilla olevan jonkinlaista vaikutusta asiaan.

Oululainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Dino - Tammikuu 05, 2022, 18:47:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Tammikuu 05, 2022, 18:00:26 ---Tyhmä kysymys mutta onko kenelläkään keinoa miten Trs19 saisi vähemmän lagaavaksi niin voisi ajaa Kristianin pohjoisen ratoja. Niitä ratoja olen aina halunnut ajaa :)

--- Lainaus päättyy ---

Eipä tuo nyt tyhmä kysymys ole, mutta tyhmiä vastauksia on. Kännistysikkunassa on Trainz settings > Performance välilehti, jolla on säätöjä. Siellä on myös nappula Performance help, jos joku asia mietityttää. Lisäksi rataeditorissa on valikossa Trainz Settings, jossa olettaisin videoasetuksilla olevan jonkinlaista vaikutusta asiaan.

--- Lainaus päättyy ---

Pitää kahtoo saisko lagittavuutta alas.

trainspotting_finland:
Onko muilla samoja ongelmia, että TRS19 radoissa tulee todella monta listaa faultyista? Elikkäs yleensä kiskotukset puuttuvat radoista kokonaan. Mutta miksi ne ovaty faultyina?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta