Simulaattorit > Sisällöntuotto

Suomalaista sisällöntuottomateriaalia Railworksiin

<< < (2/6) > >>

Zamu:
Tietääkö kukaan mitä kalustoa on nykyään saatavilla RailWorksiin? Ite oon yrittäny ettiä mutta en ite ainakaan oo löytäny.

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: Zamu - Toukokuu 03, 2018, 20:12:44 ---Tietääkö kukaan mitä kalustoa on nykyään saatavilla RailWorksiin? Ite oon yrittäny ettiä mutta en ite ainakaan oo löytäny.

--- Lainaus päättyy ---

Vilkaisu tämän Sr1-76 ylläpitämän viestiketjun alkuun paljastaa, että Railworksille on aika vähän suomalaista tai suomalaistettua liikkuvaa kalustoa tarjolla. Siellä on linkit uudelleenmaalattuun Sr2:een, Sama1:en tekemään Simn vaunuun ja Santa_Fe:n tekemään ja Railworksiin porttaamaani Ocp vaunuun. Olen lisäksi portannut Höyrypään tekemän Hai vaunun, mutta viimeistely on hänen huolenaan. Tämä suomalaisesta kalustosta. Jos kyse on muusta, niin sitähän löytyy.

Dino:
Tässä on Jokioisten museorautatien ratapohja kiskotuksineen. Olen käyttänyt tässä 760 mm raideleveyttä ja kiskot löytyvät täältä:
https://railworks-austria.at/index.php/downloads/download/17-signale/117-dbtracks?fbclid=IwAR2Ak5ehE-iJ6aoqs28d6-Jabg3DoeVvin_g2bHfZi--tqp5GfXLvp4yhWk

Ratalinjan olen tehnyt koordinaattien mukaisesti ja maaston muodot ovat korkeusdatan sanelemat. Radassa ei ole minkäänlaista maisemointia ja kiskotuskin kaipaa säätöä. Myöskään Humppilassa ei ole leveäraiteista raiteistoa. Jos kuitenkin kiinnostaa jatkaa näistä lähtökohdista, niin tässä tämä on.

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: Sr1 -76 - Maaliskuu 02, 2018, 21:05:37 ---Olen alkanut suunnitella fiktiivistä Suomirataa. Sen vähän Suomalaisen kaluston perusteella näyttäisi, että suurimmassa osassa ovat paritehtaan ja sataman väliset kuljetukset. Ei nyt kuitenkaan tässä kohtaa vielä paljasteta enempää...

--- Lainaus päättyy ---

Joko nyt paljastaisit lähes vuoden kestäneistä suunnitelmista enemmän?

Dino:
Tässä on hampuloisen tekemä Riipan entinen rautatieasema, joka on sittemmin siirretty Humppilaan Jokioisten museorautatielle. Olen muokannut asemarakennuksen portaita sellaisiksi, kuin ne olen nähnyt Längmanin Facebookiin laittamista valokuvista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta