Simulaattorit > Sisällöntuotto

Juhiksen tasoristeystavarat

(1/5) > >>

juhis:
Päätin luoda tämän aiheen josta löytyy kaikki minun ja SaMa:n tekemät tasoristeystavarat ettei teidän tarvitse lähteä hakemaan niitä netin syövereistä.


Koska mä en pelaa Trainzia usein, niin mä en osaa sanoa että tuleeko tätä projektia jatkettua eteenpäin, mutta pikkuvikoja ainaskin korjailen jos niistä tulee jotain huomautettavaa.


Minun on myös pakko antaa anteeksi paketin suurta kokoa, koska suurin osa objekteista tässä paketissa käyttävät samaa tekstuuria.

Helkama:
Jos et jaksa korjailla bugeja niin pistä creativecommonssilla jakoon ei kaupallisesti ja pitää nimetä

juhis:

--- Lainaus käyttäjältä: Helkama - Kesäkuu 28, 2015, 17:54:11 ---Jos et jaksa korjailla bugeja niin pistä creativecommonssilla jakoon ei kaupallisesti ja pitää nimetä

--- Lainaus päättyy ---

Kiitokset ehdotuksesta.

KN500:
Kuuluiko tähän pakettiin myös relekoppi? Kysyisin vielä että mitä nuo "Alt" tasoristeysvalot on?

hampuloinen:
Tähän pakettiin muistaakseni kuuluivat tasoristeyskellot kuten esimerkiksi "FI LME Eerola kpl". Kysyisinkin nyt, saako näitä käyttää mahdollisten omien tasoristeyskello-objektien pohjana suoraan tai osittain skriptin osalta? Olisi parin hävitetyn tasoristeyksen ääntä tallennettuna ja kiinnostaisi kokeilla saisinko vastaavanlaisia tehtyä Trainziin. Äkkiseltään luulisi onnistuvan periaatteessa korvaamalla äänitiedosto omalla ja muuttamaalla muutaman perustiedon objektin koodissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta