sakuboy99'n tuotoksia & korjauksiaTästä aiheesta voi Ladatta korjattuja & uusia tuotoksia joita on tullut korjattua tässä.
Jokainen uusi julkaisu & korjaus saa uuden viestin mistä ne voi ladatta. Erotus on tehty sitä varten että sit on helpompi päivitellä asioita.
listaus asioista mitä olen julkaisut & korjannut- Sm2 korjaus & lasien poisto. | Jaossa
- Uudet opastimet & vanhat opastimet. | Jaossa
- tasoristeykset_Dark-broken_versiot_V1. | jaossa,
- korjatut tasoristeys kellot. | jaossa
- Junakulkutien päätöskohta merkki opastimena. | jaossa
HuomioJotkut näistä asioista on julkaistu
ilman lupia näiden perusteiden alla:
- alkuperäiseen tekijään ei ole saatu yhteyttä olenkaan & ei ole käynyt sivulla moneen vuoteen.
- alkuperäisellä tekijällä ei ole linjavaihde tiliä & yhteydenotto mahdollisuutta missään mainittuna. (esim tuotoksen configissa.)
- julkaistu sillä syyllä että muut voivat nauttia korjauksesta (ns "Give credit" periaatteen alla)
Minulle voi alkuperäiset tekijät laitella viestiä poisto pyyntöjä varten ja minulle voi ehdotella asioita mitä pitää korjatta.
Älkää ehdotelko tekemään uusia asioita koska valitevasti en osaa tehdä modeleita
Kaikki asiat löytyy mun Trainz nimen alla: sakuboy97===========================================pimeät & rikkinäiset tasoristeysvalotTämä on uudelleenjulkaisu mun vanhasta pimeistä tasoristeys paketista joka alkuperäisesti julkaistiin 2016.
Tämä on päivitetty sitten että nimet on nyt
FI [Dark/Broken] Muita muutoksia tähän pakettiin ei ole tehty ja trainz-build on yhä 2.9, joten tämä paketti toimii myös TRS19 & Tane'sta alaspäin.
Extra maininta vielä: @Dv16-2015 julkaisi 13.03.2016 kyltin joka soveltuu tähän pakettiin, julkaisu löytyy tämän linkin takaa
https://www.linjavaihde.net/index.php?topic=145.msg4015#msg4015En omista objekteja, ainoa muutos on koodin poisto ja nimeen lisäys [Dark/Broken]Päivityslista- 29.01.2023: Julkaistu uudestaan
- 01.02.2023: Julkaistu versio 1: lisätty pimeät tasoristeys opasteet & maininta tasoristeys ei toimi kyltistä lisätty.
- 19.07.2023: siiretty Juhiksen tasoristeykset aihesta tähään aiheseen.
.