Simulaattorit > Sisällöntuotto

Höyrypään Railworks tuotoksia

<< < (2/13) > >>

Höyrypää:

--- Lainaus käyttäjältä: rautmik - Marraskuu 20, 2015, 14:53:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Höyrypää - Marraskuu 20, 2015, 08:30:42 ---Juu. Lisää JR:n kalustoa olis myös tarkoitus tehdä.

--- Lainaus päättyy ---
Mahtavaa. Jos tarvitset kuvia tai muuta voin toimittaa käydessäni Minkiöllä talkoissa tai liikennetehtävissä. Aiotko tehdä JR4:n pohjalta JR5:en?

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin käyn minkiöllä talkoissa jonkin verran, mutta jos sinulla on parmpi kamera kuin minulla voisit toki otaa kuvia. Itselläni on vain puhelimen kamera.

Ja aion myös tehdä JR4:n pohjalta JR:n.

rautmik:

--- Lainaus käyttäjältä: Höyrypää - Marraskuu 24, 2015, 08:16:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rautmik - Marraskuu 20, 2015, 14:53:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Höyrypää - Marraskuu 20, 2015, 08:30:42 ---Juu. Lisää JR:n kalustoa olis myös tarkoitus tehdä.

--- Lainaus päättyy ---
Mahtavaa. Jos tarvitset kuvia tai muuta voin toimittaa käydessäni Minkiöllä talkoissa tai liikennetehtävissä. Aiotko tehdä JR4:n pohjalta JR5:en?

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin käyn minkiöllä talkoissa jonkin verran, mutta jos sinulla on parmpi kamera kuin minulla voisit toki otaa kuvia. Itselläni on vain puhelimen kamera.

Ja aion myös tehdä JR4:n pohjalta JR:n.

--- Lainaus päättyy ---
No kamerana minulla käytän Canon EOS 1100D:tä. Otan kuvia seuraavan kerran kun käyn Minkiöllä, mikäli on hyvä tilaisuus.

Ghost9967:
Multa löytyy kuvia jonkun verran mitä voi käytää vaikka harjotteluun maalintamisessa. Viestiä niin laitan kuvia e mail.

Höyrypää:
Tein tälläisen Tasoristeysmerkin harjoitukseksi. Laitan tähän linkin mistä sen voi ladata.

Aloitin myös tekemään Hai vaunua.

hampuloinen:
Saisiko tuon tasoristeysmerkin Trainziinkin? Olisi tarvetta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta