Simulaattorit > Trainz

Mitä Trainz:iä suosittelette?

<< < (2/3) > >>

ToniL14:
Trainz 12:n grafiikat eivät kyllä vastaa läheskään pelin julkaisuvuotta, mutta siihen saa mm. todella hienoa venäläistä kalustoa jotka vaativat jo ihan opettelemista, että miten sen saa käyntiin ja liikkeelle.

rautmik:
Itse en kenellekkään uudelle suosittele mitään Trainzia. Suosittelen Train Simulator peliä. Suomi kalustoa ei juuri saa, mutta se on paljon parempi kuin Trainz.

Sr1 -76:
TS12 hankittu. Tulee kunhan Kusti on polkenut sellaiset pual maapalloa...

GamerzXsakuzboy99:

--- Lainaus käyttäjältä: rautmik - Elokuu 16, 2015, 20:50:36 ---Itse en kenellekkään uudelle suosittele mitään Trainzia. Suosittelen Train Simulator peliä. Suomi kalustoa ei juuri saa, mutta se on paljon parempi kuin Trainz.

--- Lainaus päättyy ---

Train simulator on todella huono vaihtoehto koska saat pelin mukana vain 3-5 aluetta ja sitten junia on vain 10-15 Ja sitten DLC't maksavat ihan hirveästi.
Trainz simulatorissa on kaikki mitä tarvitsee valmiiksi. Ei tarte ostaa mitään 1 000e edestä lisäosia.

rautmik:

--- Lainaus käyttäjältä: sakuboy99 - Helmikuu 07, 2016, 01:03:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rautmik - Elokuu 16, 2015, 20:50:36 ---Itse en kenellekkään uudelle suosittele mitään Trainzia. Suosittelen Train Simulator peliä. Suomi kalustoa ei juuri saa, mutta se on paljon parempi kuin Trainz.

--- Lainaus päättyy ---

Train simulator on todella huono vaihtoehto koska saat pelin mukana vain 3-5 aluetta ja sitten junia on vain 10-15 Ja sitten DLC't maksavat ihan hirveästi.
Trainz simulatorissa on kaikki mitä tarvitsee valmiiksi. Ei tarte ostaa mitään 1 000e edestä lisäosia.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä DLC juttu on osin totta... Minullakin mennyt monet sadat eurot DLC:eihin, mutta en pelaa enää Trainzia. Train Simulator on realistisempi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta