Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa  (Luettu 3229 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Random_123

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2
Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa
« : Elokuu 18, 2024, 20:44:55 »

Hei! Olisiko jollain minulle antaa jotain Suomalaista rataa/rataosaa Trainz 19- peliin (kuideineen) ja myös jotain suomalaista kalustoa? Kiitos!
Kirjattu

shesa2173

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2
Kirjattu

shesa2173

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2
Kirjattu

MegaExo

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9
Vs: Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2024, 14:50:07 »

Hei! Olisiko jollain minulle antaa jotain Suomalaista rataa/rataosaa Trainz 19- peliin (kuideineen) ja myös jotain suomalaista kalustoa? Kiitos!

No se olisi iso tiedosto, jos siinä olisi kuiditkin, joten sellaista ei kenelläkään ole. Kannattaa vaan jaksaa latailla, se on palkitsevaa. Ja hyvä fiilis, kun saa sen hoidettua
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 563
Vs: Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa
« Vastaus #4 : Elokuu 19, 2024, 17:34:50 »

Hei! Olisiko jollain minulle antaa jotain Suomalaista rataa/rataosaa Trainz 19- peliin (kuideineen) ja myös jotain suomalaista kalustoa? Kiitos!

No se olisi iso tiedosto, jos siinä olisi kuiditkin, joten sellaista ei kenelläkään ole. Kannattaa vaan jaksaa latailla, se on palkitsevaa. Ja hyvä fiilis, kun saa sen hoidettua

Voihan se noinkin olla, mutta kuka on mahtanut noin tehdä. Onhan se yksi tapa lannistaa uuden junasimulaattorin harrastajan harrastus. Ratoihin liittyvät kuidit ovat hajallaan pitkin internetiä ja mahdollisesti myös peräisin aikaisemmista Trainz-versioista, joita ei jokaisella ole. Itse olen jakanut lukemattomia denpendencieitä ja aion tehdä niin vastakin, kunhan kyselijä laittaa listan puuttuvista kuideista pilkulla toisistaan erottaen.
Kirjattu

Random_123

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2
Vs: Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2024, 19:01:37 »

No miten kuideja ylipäätään käytetään?
Kirjattu

Dino

  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 563
Vs: Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa
« Vastaus #6 : Elokuu 19, 2024, 21:25:21 »

No miten kuideja ylipäätään käytetään?

Lähtökohtana on viedä kuidit raahaamalla niitä Content Manageriin, josta ne ilmestyvät radan ollessa kyseessä tähän rataan. Rataeditorissa voidaan kuideja sijoittaa haluttuihin kohtiin. Kuideja on monenlaisia kuten radanrakentamiseen liittyvää ja liikkuvaa kalustoa. Netistä löytyy erilaisia ohjeita joko tekstinä tai videoina.
Kirjattu

MegaExo

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9
Vs: Tarvitsen Trainz- ratoja ja kalustoa
« Vastaus #7 : Elokuu 20, 2024, 07:55:16 »

No miten kuideja ylipäätään käytetään?

Sieltä trainzin käynnistys ohjelmasta, missä lukee start trainz ja manage content, content managerissa voi ladata osan, ja osa pitää hankkia muuta kautta. Ne, mitkä voi ladata suoraan on sellaisia, missä lukee kuidin nimi, ja avaible for download. Uknow kuidit on niitä etsittäviä. Ja siis kuidit ovat kuin lego palikoita, ja jokainen rata ja juna koostuu niistä palikoista.
Kirjattu