Simulaattorit > Sisällöntuotto

Koivusalo-Haapajoki (Trainz 12)

<< < (2/7) > >>

HukkaSusi:
Pikkuhiljaa maisemointi etenee kohti Pajulahtea Koivusalon suunnasta ja jo valmiiksi maisemoitujen kohtien lopullinen viimeistely on pikkuhiljaa alkamassa. Myös reitin toinen tärkeä osa Pajulahdesta Haapajoelle on saanut "pintamaalauksen". Voisin sanoa että reitin ensimmäinen ladattavissa oleva versio tulee jakoon jouluksi  :D

Liitteenä vielä pari screenshottia valmiina olevasta maisemasta.

Dino:
Mikä on tuon talon nimi, jossa yömoodissa on valot? Olen itse tehnyt jonkin verran rakennuksia, mutta yö- tai vuodenaikamoodeja en ole tehnyt.

HukkaSusi:

--- Lainaus käyttäjältä: Dino - Elokuu 27, 2018, 22:07:25 ---Mikä on tuon talon nimi, jossa yömoodissa on valot? Olen itse tehnyt jonkin verran rakennuksia, mutta yö- tai vuodenaikamoodeja en ole tehnyt.

--- Lainaus päättyy ---
Talo on ainakin minulla jo valmiiksi asennettuna Trainziin ja pitäisi löytyä surveyorissa objektilistasta nimellä "Cottage 1,2 ja 3".

Dino:

--- Lainaus käyttäjältä: HukkaSusi - Elokuu 28, 2018, 07:49:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Dino - Elokuu 27, 2018, 22:07:25 ---Mikä on tuon talon nimi, jossa yömoodissa on valot? Olen itse tehnyt jonkin verran rakennuksia, mutta yö- tai vuodenaikamoodeja en ole tehnyt.

--- Lainaus päättyy ---
Talo on ainakin minulla jo valmiiksi asennettuna Trainziin ja pitäisi löytyä surveyorissa objektilistasta nimellä "Cottage 1,2 ja 3)".

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tiedosta! Pitäneepä tutkia niitä, jos vaikka tekisi johonkin omaan rakennukseen yömoodin.

Lipokas:
Hienolta näyttää. Aika paljonkin itseasiassa yksityiskohtia, joka voi välillä koitua ongelmaksi sitten jaettaessa.
Jos nyt jotain palautetta saa antaa niin ihmettelen hieman seuravaa. Eikö sinulla ole tapana laittaa tasoristeyksiin tasoristeyskansia ollenkaan vai miksi noin? Ei tämä tietenkään pakollista ole mutta kun nyt kerran muutenkin rata näyttää jo noin hienolta ja on täynnä yksityiskohtia niin miksi sitten tasoristeyskannet puuttuvat? Tämä vain ystävällisenä parannusehdotuksena.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta