Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Backup Trainzista  (Luettu 6614 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Backup Trainzista
« : Syyskuu 06, 2020, 16:16:22 »

Nyt ilmestyi 5 kuukauden jälkeen motia tapella Trainzin kanssa. Alla ongelma lainattuna toisesta viestiketjusta.

Kun yritän asentaa uusia tiedostoja, niin tulee tämän kaltainen ilmoitus.

Error: Failed to commit changes to asset <kuid:892106:100683> due to database access error

Oon useampaa täältä ja muualta saatua tiedostoa yrittänyt, kaikkien kohdalla sanoo samaa...


...eikä siinä vielä kaikki! En pysty muokkaamaan mitään configeja, sillä "open in explorer" heittää suoraan kansioon documents...

Lisäksi toisaalla olen sanonut:
"Kun avaan jonkin radan surveyorissa, niin Trainz kaatuu hetken kuluttua."

Ongelmat alkoviat ilmetä kun olin asentanut Windowsin uudelleen ja siirtänyt vanhalta levyltä "koko roskan" uudelle. Eli kaikki Trainzin tiedostot ovat tallessa ja tietokannan uudelleenrakennus kokeiltu ja seurauksena: "errorit on muuttuneet muotoon: "Error: Failed to commit changes to asset <kuid:853620:100002> due to file access error" ja "open in explorer"ei toimi vieläkään."


Elikkäs, tarkoitus olisi asentaa TS12 uusiksi ja kyselen sitä, että jos kopsaan kansion "Userdata" muualle, niin tuleeko kaikki varmuuskopioitua, vai pitääkö tosissaan jokaikinen tiedosto, johon olen muutoksia tehnyt (joita muuten on aivan helvetisti) erikseen tallentaa CDP:ksi, jotta tulevat varmuuskopioitua?

ATSF

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 495
Vs: Backup Trainzista
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2020, 18:22:14 »

UserData kansion kopiointi riittää, silloin tulee kaikki kerralla talteen. Uudelleenasennuksen jälkeen kansio siirretään takaisin oikeaan paikkaan, jonka jälkeen avataan Content Manager ja valitaan sieltä "Extended Database Repair.."
Kirjattu

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Backup Trainzista
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2020, 18:39:59 »

UserData kansion kopiointi riittää, silloin tulee kaikki kerralla talteen. Uudelleenasennuksen jälkeen kansio siirretään takaisin oikeaan paikkaan, jonka jälkeen avataan Content Manager ja valitaan sieltä "Extended Database Repair.."
Jees, kiitos